INFORMATII UTILE DESPRE CURATARE FILTRU PARTICULE DPF/FAP

AutoStar3000 este o echipa specializata in curatarea filtrelor de particule DPF si catalizatoarelor auto. Echipa este condusa de un inginer mecanic cu experienta de peste 10 ani in domeniu.

Informatii utile curatare filtru particule DPF/FAP

Inainte de demontare este indicat de facut o diagnoza pentru a vedea gradul de incarcare a filtrului si presiunea diferentiala. Acestea trebuie sa ne fie transmise.

Daca filtrul / catalizatorul este demontat in alta parte decat la noi, clientul are obligatia sa ceara mecanicului respectiv sa verifice / curate urmatoarele lucruri:

  • curatare EGR
  • verificare / curatare debitmetrul de aer
  • joc ax turbina
  • verificarea de eventuale fisuri a furtunelor care conecteaza turbina, intercoolerul, senzor de presiune diferentiala
  • sa porneasca masina fara DPF/Catalizator, sa o lase sa se incalzeasca, sa o tureze la aproximativ 3000 ture si sa verifice daca autovehiculul scoate fum; masinile dotate cu Euro4, Euro5, etc, NU trebuie sa scoata fum, doar gaze

In cazul unei emisii de fum, insistam sa NU remontati filtrul pe masina. Este necesar remedierea problemei si apoi sa remontati filtrul. Probleme pot aparea de la injectoare, tacheti sparti, turbina defecta, ulei necorespunzator, fisuri insesizabile in furtunul intercooler sau a turbinei, etc.

Remontarea pe masina a filtrului inainte de a rezolva aceste probleme se face pe responsabilitatea clientului.

Daca se stabileste ca filtrul este infundat, este indicat sa nu se mai foloseasca autovehiculul. Se poate defecta Turbina (Dacia, Ford, etc), pot crapa galeriile (BMW 525, 530) etc. Luati imediat legatura cu un specialist, sa va informeze ce este de facut.

Deoarece frecvent se fac oferte (ieftine) de a curata filtrul prin spalare, va sugeram sa refuzati aceste oferte. Indiferent de marca solutiilor chimice sau a garantiei date, REFUZATI spre binele dumneavoastra. Orice solutie lichida dauneaza filtrului. Curatarea se face numai TERMIC !!!

Un jet puternic de apa, de exemplu, poate sparge ceramica. Fumul in contact cu apa/lichidele ramase se cimenteaza. Acest filtru nu mai poate fi recuperat. O solutie chimica cu o concentratie mare poate distruge metalele pretioase din componenta filtrului.

Multi mecanici va fac o prezentare la niste solutii chimice fabricate de firme renumite, dar in realitate ei folosesc DETRATANT. Am avut ocazia sa primim spre curatare asemenea filtre. In cea mai mare parte nu s-a mai putut face nimic pentru a salva filtrul in cauza.

Nu anulati filtrul de particule – DPF/FAP. Acest lucru poate aduce mari neplaceri, costuri suplimentare, probleme la RAR / ITP, in strainatate, etc. In vestul europei amenzile sunt foarte mari si se retine masina! In curand si la noi. Daca filtrul dumneavoastra nu mai poate fi curatat, e mai indicat sa cumparati un SH, sa il curatati, decat sa anulati filtrul. Informati-va bine inainte sa faceti acest lucru.

Pentru ca o regenerare sa aiba loc, rezervorul trebuie sa contina cel putin 25% din cantitatea de combustibil maxima admisa (aceasta cantitate trebuie sa fie in permanenta in rezervor) si temperatura apei sa fie de 80 grade.

Servicii profesionale de curatare filtru de particule DPF/FAP!