CURATARE FILTRU DE PARTICULE DPF/FAP

AutoStar3000 este o echipa specializata in curatarea filtrelor de particule DPF si catalizatoarelor auto. Echipa este condusa de un inginer mecanic cu experienta de peste 10 ani in domeniu.

curatarefiltru-particule-diagnoza-auto-2

1. Diagnoza filtru DPF/FAP

Dupa demontarea /receptionarea filtrului se face o constatare tehnica. Aceasta consta in decuparea capacelor filtrului (fata/spate). In urma diagnozei va vom contacta pentru a va informa cu privire la starea filtrului si eventualele decizii care trebuie luate.

curatarefiltru-particule-curatare-filtru-dpf-termic-2

2. Curatare termica filtru particule DPF/FAP

Dupa diagnoza, filtrul intra in prima faza de suflare si aspirare a cenusei / funinginei aflate in filtru / catalizator. Dupa aceasta filtrul se introduce intr-un cuptor termic special pentru asemenea operatiuni. Timpul si temperatura este controlata electronic si foarte minutios prestabilita. Operatiune care poate dura 6-8 ore.

La finalul “coacerii“, filtrul se lasa la racit, dupa care intra din nou la suflat si aspirat. Se verifica canalele de eventuale dopuri de calamina. Daca se intalnesc asemenea dopuri se incepe etapa de curatare manuala cu o seringa de otel. Operatiunea poate dura 4-8 ore. Dupa caz, sunt aproximativ 2000 de canale pe partea de admisie si tot atatea pe partea de evacuare.

Un filtru incarcat cu cenusa uscata se poate curata in proportii de 90-95%. La final capacele sunt sudate la loc de catre un sudor specializat. Este folosita sudura in argon cu electrod de inox.

NU se aduc absolut nici un fel de modificari filtrului. Pentru a obtine rezultate bune, operatiunea de curatare poate dura 24 ore.

curatarefiltru-particule-curatare-filtru-dpf-manual-2

3. Curatarea manuala

Pe langa operatiune de curatare termica si pneumatica, se executa si o operatiune manuala de curatare a DPF/FAP. Aceasta consta in curatarea manuala a fiecarui canal cu o seringa de otel ( aproximativ 2000 canale pe admisie si 2000 pe partea de evacuare ) pentru a debloca filtrul de eventualele “dopuri “ramase dupa coacerea si suflarea filtrului. Acest fenomen apare in special la autovehiculele japoneze sau Ford.

Servicii profesionale de curatare filtru de particule DPF/FAP!